چه آسان میتوان از یادها رفت...
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

داشتم عکسای گوشیمو نگاه می کردم ،رسیدم به یه عکس که روش نوشته بود :

 

... چه آسان می توان از یادها رفت ...

 

واقعا چه آسان از یادت رفتم.......

 

دوستدارشما...اسما

 



نظرات شما عزیزان:

mohamad
ساعت21:32---4 اسفند 1392
salam...khoobi????khahesh mikonam chert nagoo..na az too zehnam faramoosh shodi na tooye har lahze zendegim...roozi nis kyadet nakonam...ama u faghat baladi harfaye alaki bezani...elna hich vaght injoor fek nakon k azat narahat misham...dooset daram ...by

کامران
ساعت16:56---4 اسفند 1392


نفس بده که برایت نفس نفس بزنم...

نفس به جز تو نخواهم برای کس بزنم...

مرا اسیر خودت کرده ای دعایی کن...

که آخرین نفسم در این قفس بزنم...


کامی
ساعت16:56---4 اسفند 1392
دوباره فال حافظ میگیرم....

دوباره توی فالمی...

همیشه در خیالتم...

اگر چه بی خیالمی...



کامران
ساعت16:55---4 اسفند 1392
غزل غزل بیاد تو، قدم قدم فدای تو

نفس نفس برای تو، منم همش بیاد تو...



کامران
ساعت16:53---4 اسفند 1392
و چـه انـتـظـار بـــزرگــی اســت
ایـنـکـه بـــدانــی
پـشـت هـر "دوسـتــت دارم"
چـقـدر دوسـتـت دارم ...


غریبه
ساعت0:38---4 اسفند 1392
روی تخته سنگی نوشته بود:اگرجوانی عاشق شد چه کند؟من هم زیر ان نوشتم باید صبر کند...برای بار دوم ازانجا عبور کردم!زیر نوشته ی من کسی نوشته بود:اگر صبرنداشته باشد چه کند؟من هم بابی حوصلگی نوشتم بمیرد بهتر است..برای بار سوم که ازانجا عبور می کردم انتظار داشتم زیر نوشته ی من نوشته ای باشد؟!اما......زیر تخت سنگ قبر جوانی رایافتم..."آه ای زندگی"

نیما غریبه
ساعت0:32---4 اسفند 1392
خیلی خوش حالم اولین بازدید کننده امروزت من بودم واقعا مطلب ها خوبن کلک اینارو از کجا میاری؟من یع مطلب بگم میزاریش تووبلاگت؟فقط بنویس از طرف نیما باشه گلی؟
پاسخ:نيماي عزيز مرسي از لطف ومهربونيت خوشحال ميشم مطالب و احساست قشنگت رو تو وبلاگم بذاري


غریبه اشنا
ساعت0:22---4 اسفند 1392
منم همون مزحم همیشگی الان که دارم برات نظر میزارم ساعت 12 ونیمه شبه خیلی وبلاگت قشنگه ولی دلم میگیره خو لامصب دمت گرم باتمام انرژی ادامه بده موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 3 اسفند 1392برچسب:,ساعت 11:17 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت